Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Usługa dostępna w aplikacji mobilnej BSGo

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
     

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    1 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w sklepach

    1 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w Internecie

    1 000 zł

    10 000 zł

    Przydatne informacje

    Jak aktywować BLIKA ?
    Jak aktywować BLIK w aplikacji mobilnej BSGo?

    1) Uruchom aplikację BSGo,

    2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),

    3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),

    4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,

    5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,

    6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone
    Wypłata gotówki z bankomatu*:
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku
    Bank Spółdzielczy w Olsztynku

    Rynek 2, 11-015 Olsztynek

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    NIP 739-030-43-19

    SEKRETARIAT - 089 519 20 35
    RACHUNKI BIEŻĄCE 1 - 533 328 244
    RACHUNKI BIEŻĄCE 2 - 533 328 245
    ROZLICZENIA MIĘDZYBANKOWE - 533 328 246
    KASY - 533 328 243
    KREDYTY OBSŁUGA - 502 171 724
    KREDYTY MONITORING - 533 328 241
    KSIĘGOWOŚĆ 1 - 533 328 239
    KSIĘGOWOŚĆ 2 - 533 328 240
    WICEPREZES ZARZĄDU DS.HANDLU - 531 796 205
    WICEPREZES ZARZĄDU DS. KSIĘGOWYCH - 536 060 343
    PREZES ZARZĄDU - 509 963 955


    Oddział w Dąbrównie

    Plac Kościuszki 12B

    14-120 Dąbrówno

    Kasa Dąbrówno 534 634 022

    tel. 533 328 248 lub 533 328 247

    Punkt Kasowy Stawiguda

    Warszawska 12

    11-034 Stawiguda

    tel. 533 328 249

    Punkt Kasowy Gierzwałd

    Gierzwałd 7 (Budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej)

    14-107 Gierzwałd

    tel 533 328 250

    Znajdziesz nas też tutaj